2013. október 22., kedd

Csüccs ide!

Mikor elkezdtem összegyűjtögetni a nappaliba szánt letöltésekhez a linkeket, még nem gondoltam volna, hogy ennyire sok minden kerül a listára. Nagyjából a felénél rájöttem, hogy kénytelen leszek részekre bontani, különben egy olyan eszméletlen hosszú bejegyzést kell írnom, amit senki se fog végigolvasni...

Kezdjük elsőnek a legfontosabbal, ami nélkül egy nappali semmiképp se nappali: Mire ülnek a simek?

Az ismét feltámadt Holy Simoly ülőgránituraival kezdeném. Egyik kedvencem az Arizona Lounge Suit család, amiben nem csak három- és kétszemélyes kanapé + fotel található sok színben, hanem letölthető hozzá dohányzóasztal is két méterben. Nem mellesleg ebben a stílusban van még az oldalon íróasztal és könyvespolc is. A romantikus hangulatú bútorok kedvelői imádni fogják a Candice Olson szettet, az elegáns stílus kedvelőinek pedig az Amarante családot ajánlom.


Természetesen most is a Mod The Sims oldalról hoztam a legtöbb cuccot. Egyik kedvenc modern darabom az Annie Modular Sofa, amely összesen 3 elemből áll, mégis ezerféle variáció készíthető belőle. MTS sallyhails és MTS lovelymaa is készítettek hozzá szemrevaló átszínezéseket. MTS blake_boy még két hasonló darabot készített, ám ezek nekem kevésbé tetszenek, bár lehet ti beleszerettek. Az egyik az Opera, a másik pedig a Dana nevű testvér.


MTS Aliasnak köszönhetően pár alapjátékos fotel és kanapé kapott családot. Az első körben például egy háromszemélyesnek született egy kétszemélyes és egy fotel testvére, valamint egy alap fotelnek kanapéja. A másik letöltésben egy kényelmes nyugágy fotel és kanapé verziója szerepel.


MTS MsBarrows két méretben gyártott kanapét az alapjáték színes-szögletes foteléhez. Ezek a darabok garantáltan visszaadják a játék alap hangulatát és használhatóvá teszik azokat a foteleket, amiket eddig nem mindig tudtunk hová tenni.


Egy fiatalos nappaliban tudnám elképzelni MTS Purlepaws színes, egyszerű kis puffjait. Most találtam meg, és azonnal le is töltöttem.


A puffokról jutottak eszembe a babzsák fotelek. Az Egyetemmel jött a bútordarab, Anna pedig egy halom csodás színt kreált hozzá. Érdemes egyébként átlapozni a blogot, már csak a képek miatt is. Viszont számos más tárgyhoz található még hasonlóan sok színváltozat, például ehhez az alapjátékbeli kanapéhoz.



Így a végére már csak egyetlen szépséget mutatnék. Van egy Sims in Paris nevezetű oldal, ahol csodaszép bútorokat lehet találni, ám cseppet sem abban a formában, amiben én szeretem. Viszont MTS Miuki készített pár eszméletlen jó átszínezést ehhez a kanapéhoz, amit már nekem is muszáj volt letöltenem.


Ezek után talán le se tagadhatnám, hogy szeretem a színeket! Hamarosan jön a következő bejegyzés, amelyben kávézó- és tárolóasztalkákat, valamint könyves polcokat fogok mutogatni szép számmal. Ki imádja még a nappalit rajtam kívül?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése