2015. május 8., péntek

Körséta a kampuszon VII.

A ma bemutatásra kerülő épületek a legfeleslegesebb létesítmények, amiket csak készíthettem a játékban, ugyanis a simek számára a világon semmilyen funkcióval nem rendelkeznek. Képzeletemben ezek egyetemi épületek, ahol az oktatás, az adminisztráció és a mindenféle más, uncsi dolog zajlik. Ennek okán nincs is túl sok helyiség berendezve, inkább csak a homlokzatra és a környezetére összpontosítottam.

Első a Diákközpont, ami az eredeti Le Tour Akadémián is létezett. Már olyan régen építettem, hogy nem emlékszem, ezen a telken, vagy egy másikon, de talán ott is ez a nagy kapu és szökőkút volt a két legjellegzetesebb elem.




Mivel ezt az épületet valószínűleg nem sokat fogom használni, - ha csak nem forgatok majd valamikor egyetemen játszódó történetet, amihez szükségem lehet rá - így nem is rendeztem be túlságosan. A termek és irodák mind üresek, egyedül az előcsarnok nem kong.



Elképzeléseim szerint a földszinti termekben előadáson kívüli programokat lehet rendezni, bérelhetnek helyet tanárok, diákkörök vagy bárki, bármilyen iskolán kívüli elfoglaltsághoz, szervezkedéshez. Az emeleten pedig irodák találhatóak, ahol a diákok az ügyeiket intézhetik, és ahonnan a vezetőség irányítja az iskolát.



A másik ilyen hasonlóan haszontalan monstrum a Nagy Előadó. Ha a kinézetét nézzük, akkor ez mondható az egyetem legfiatalabb épületének. Itt előadótermek találhatóak, köztük a legnagyobb is, az egyetlen, amit berendeztem.



Valójában egy másik projekt miatt született, ugyanis még ezer évvel ezelőtt félig elkészítettem egy tippet, hogyan lehet lépcsőzetes helyiséget építeni a játékban, egész pontosan olyat, mint amilyen a Szappanbubiban szereplő színház is volt, aminek végül is a nézőtere bele se került a tale-be... Egyszer mindenképp tervezem befejezni ezt a tippet, mert mint a mellékelt ábra is mutatja, színházi nézőtérhez és előadóteremhez is kiváló, sőt akár a kosárpálya mellett is lehetne hasonló a lelátó.



Mivel az építmény az egész telket befoglalja, így nem tudtam értékelhetően lefényképezni a teljes felülnézetet. A földszinten, a hátsó kis helyiségek tanári szobák. Az emeleten van még egy nagy terem, a többi leválasztott szobának pedig még nem nagyon találtam ki funkciót, de valószínűleg valahol egy mosdó és talán egy büfé is helyet kapna, ha használható helyszínné kellene alakítani. 



A második emelten csak egy apró, tetőtéri terem található. Ha nagyobb lenne, ide helyezném el a művészeti kar rajzóráit, de ahhoz sajnos túl kicsi. Így hát képzeljetek ide bármit, amit szeretnétek. :)


Beismerem, ez a séta kicsit csalás volt, hiszen félkész, lényegtelen épületeket mutattam meg benne. Azért remélem, velem tartotok majd a jövő héten is, mikor végre kimegyünk a szabadba, és körbejárjuk a kampusz két parkját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése