2015. május 1., péntek

Körséta a kampuszon VI.

Ahogy ígértem, most pénteken művelődünk, méghozzá a Le Tour Könyvtárban! Az épület elég nagyra sikeredett, ugyanis impozánsat, időtállót és valami olyat szerettem volna, amiről el lehet hinni, hogy már több száz éve áll.


A földszint stílusa finomabb és visszafogottabb, mint az emeleté. A látogató egy hallba jut, onnan jobbra pedig egy kisebb szalon szerű pihenőszoba található. Jobbra, egy kisebb ajtó vezet a lépcsőhöz, és ott megbújik egy olvasószoba is.





Az emeletre érve a nagy olvasóterembe jutunk. Innen nyílik egy gépterem, a számítógépes kutatásokhoz, és maga a könyvtár.







Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de én imádom a könyvtárakat és a könyvesboltokat, így különösen szeretem ezt a helyet, még ha a simek nem is biztos, hogy sűrűn látogatják majd.

5 megjegyzés:

  1. Szia Brigi! Nem tudtam,hogy lehetne veled felvenni a kapcsolatot, azért írok itt. Lenne egy olyan kérdésem, hogy ha letöltök a sims 2-höz ruhákat,hajakat, azokat berakja a játékba, de a bútorokat egyáltalán nem... Szerinted miért? És hogy tudnám "megjavítani"? Eredeti a simsem, ha ez számít... :)

    VálaszTörlés
  2. Jaj, nagyon jó ez a könyvtár! Az én egyetemistáim anno mindig akkor látogattak el ilyen helyekre, ha szakot választottak (vagy hogyan hívják magyarul a major-t) :D
    Az előttem szólónak pedig üzenem, hogy csekkolja le, hogy letöltötte-e a szükséges mesheket, esetleg a CEP-et! És vannak olyan tárgyak, amikhez kell egy bizonyos kiegészítő (nem tudom, hogy megvan-e az összes neki) Ja, és nézze meg, hogy be van-e kapcsolva a beállításoknál a katalógusok jelenítsék meg az egyedi tartalmakat pöcök :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor te kevésbé vagy lusta, mint én, mert én inkább kispóroltam nekik egy számítógépet, csak ne kelljen ezért elhagyni a telket. :D

      Törlés
  3. Fogalmam sincs mi az a mesh és a CEP :c de mindjárt utánanézek.. meg van minden kiegészítő és cuccok, és a katalógusnál be van kapcsolva, hogy jelenítse meg... köszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A mesh a tárgy váza, ami nélkül semmiképp se jelenik meg a játékban. Ennek meglétét úgy tudod leellenőrizni, hogy mikor letöltöd a tárgyat, akkor a becsomagolt fájlok között keresel egy olyat, aminek a neve tartalmazza ezt a "mesh" szót. Általában benne van a nevében. A letöltés előtt az oldalon is nézelődj, mert sok helyen kifejezetten jelölik, írják, hogy ha nincs benne, és linket is adnak, hogy honnan tudod esetleg letölteni.

      Törlés