2013. szeptember 30., hétfő

Konyha-szemle extra

A konyhafelújítás előtt csokorba szedtem pár bútort és klassz kiegészítőt, de teljesen megfeledkeztem a burkolatokról. Az az igazság, hogy pár csempén, padlólapon és rengeteg tapétán kívül nem sok falra és padlóra való tartalmam van, ám az utóbbi időben találtam pár szemre valót...

Kiegészítőkkel együtt azért elég sok választása van az embernek, viszont sajnos elég sok esetben a csempesorok csak a konyhapultig tartanak, vagy maximum kicsivel fölötte érnek véget. Ugyan a simek nem fröcsögtetik a kaját a falra, mégis hiányérzetem volt ezzel kapcsolatban, így rettentően megörültem, mikor rátaláltam - a korábban már említett - MTS sailfindragon készleteire. A visszafogott és harsány konyhai csempecsaládon túl még más helyiségekbe is található nála burkolat, és a The Sims 3 játékosai is válogathatnak szépségeket.



Ki küzd még rajtam kívül a "nincs olyan szín, amit akarok" problémával? Minderre megoldást jelent (nem csak a konyhában) ohbehave pakjka teli padló- és falburkolatokkal. Minden helyiségbe több színben és árnyalatban amit csak akartok! Külső és belső falburkolatok, padlólapok, padlószőnyegek... és csempék is.


Ha már átszínezés... Az alapjáték legolcsóbb konyhabútora eszméletlenül jól mutat vidámabb színekben, és ez bizony elég sokat segít abban, hogy olcsó, de mégis mutatós konyhát kapjanak a simek.


Ha már extra, akkor pótolnék pár konyhai kiegészítőt is, amit elfelejtettem megmutatni. Az Around the Sims oldalon többfélét is találni. Az oldal egyik nagy előnye, hogy a családban feltöltött tárgyakat is le lehet egyesével szedni. Számomra ez azért jó, mert csak egy-egy kiegészítőbe szerettem bele, a bútoraikért annyira nem rajongok. A képen egyébként összeválogattam pár klassz dolgot, amit érdemes megkeresni.


Ezzel a kis kiegészítéssel most már tényleg kimerítettem a konyha lehetőségeit, hamarosan érkezik az étkező!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése