2013. szeptember 13., péntek

Csodás kacatok lelőhelye - Black Pearl Sims

Múlt héten mutattam pár közismert oldalt. Ma pedig összeválogattam a Black Pearl Sims legjavát. Először is fontos tudni, hogy a regisztráció előtt szinte semmit se lehet látni a fórumon és a letöltések között, tehát már a böngészéshez is be kell jelentkezni. Alapvetően nem szeretem az ilyen oldalakat, mert már azelőtt kényszerítenek a regisztrációra, hogy tudnám, érdemes-e. Ennek a döntésnek a meghozatalában segítek azzal, hogy mutatok két ügyes készítőt és pár igényes tartalmat, ami alapján eldönthetitek, hogy szeretnétek-e regisztrálni.

A letöltések mind a Downloads menüben vannak több kategóriába sorolva játékok, készítők, illetve típusok szerint. Nekem az alkotók alapján a legkönnyebb a keresés, ezért a kedvenceimet felsorolva mutatom az érdekes dolgokat.

Az első számú Cassandre. Leginkább komplett szettjei vannak, amik rengeteg apró kiegészítőt, dekorációs elemet tartalmaznak, néha bútorokat is. A legtöbb helyiséget körbejárta már, nekem a konyha berendezésében segített a legtöbbet.

Két színes és modern készlete is van edényekkel és tálakkal, amiket akár terítékként az asztalra, de dekorációként a szekrénybe, konyhapultra is tehetünk. A letöltések tartalmaznak ételeket, alapanyagokat és olyan elemeket is, amikkel a játékban is találkozhattunk már. Az elsőben az emeletes üvegtál a kedvencem a sütikkel, a másodikban pedig a lábasok tetszenek nagyon!



Egy másik, szintén konyhás elemeket tartalmazó összeállítás inkább vidékies hangulatot idéz. Itt is vannak ételek, de rengeteg zöldség és gyümölcs is. Az asztal, a székek és a terítő is része a csomagnak.


Felcsillant a szemem, mikor először megláttam ezt a tengerparti készletet. Nappalit és hálószobát is be lehet vele rendezni, mert ülőgarnitúrát, ágyat és szerkényeket is tartalmaz. Viszont a szekrények sajnos csak asztalként, tárolásra funkcionálnak, ruhásszekrényként egyik sem állja meg a helyét, de kárpótol a sok-sok kagyló és szép kiegészítő!



A fürdőszobákkal mindig bajban vagyok. Mire odáig jutok elfogy a lelkesedésem és nem mindig teszem őket olyan otthonossá, mint a házak többi részét. Ezért is jött jól ez a mini piperepakk. Elég lányos a parfümökkel és púderes dobozokkal, de hát a fiúk (elmondásuk szerint) úgyis csak szappant használnak, szóval a fürdőszoba legyen a simhölgyeké!




Bevallom, még nem töltöttem le, de régóta szemezek ezzel a tükörrel. Annyira gyönyörű! Talán titeket rögtön elcsábít, én még nem építettem meg azt a házat, ahol méltó helye lenne.


Hogy kilépjünk kicsit a házból, megmutatom ezt a butikba való készletet is. Ez is inkább a lányok fogják kedvelni... Több sor rúdon logó ruhát tartalmaz, olyanokat is, amik bolti ruhafogasként is funkcionálnak, tehát vásárolni is lehet róluk. A próbababák kikerülhetnek az üzlet kirakatába, a cipők és táskák a polcokra, de az önmagában, vállfán lógó ruhadarabokat a hálószoba falára is lehet akasztani.


Az oldalon, a letöltések között található egy Retired Designers részleg, ahol (a névből ítélve) azok a készítők sorakoznak, akik már nem alkotnak. Itt található jelenleg Nemestnaya, akitől több mütyürpakkot is töltöttem már le. Figyelem, ismét lányos dolgok következnek!

Az első csomagban számos tárgy nőtt a szívemhez. A könyvek, a napló, a teáscsésze, a picike Eiffel-tornyok, a fényképezőgép, a macskaszobor... Az asztal, a székek, a polc, a függöny, a villanykapcsoló és a radiátor is a letöltés része. A rózsaszín írógéppel egy fiatal, bohókás, francia írólány dolgozószobáját idézi számomra.



Odáig vagyok a fésülködő asztalokért, de nem sok jót találtam még a játékba. Maga az asztal ebben a letöltésben sem a kedvencem, de ami rajta van, az annál inkább! Ékszerek, parfüm, rúzs, szempillaspirál... minden, amit egy nő imádhat!



Talán ez már a fiúknak is bejön, bár nem kocsi és nem is sportfelszerelés. Ezt a kerti szettet még nem töltöttem le, de úgy gondolom, feldobhatják a hátsókertet, a teraszt és egy télikertet is.


A végére pedig hagytam egy nagyon aranyos ötletet. Hűtőszekrény dekoráció! Még nem használtam, de gondolom úgy működik, mint a festmények, szóval a hűtő elé kell tenni és rajtuk keresztül nyitják ki a simek a hűtőszekrény ajtaját. Mivel a feltöltő 17 mesht ír, így könnyen meglehet, hogy minden mágnes külön tárgy, így szabadon lehet elrendezni őket. Bohókás konyhákba kötelező, főleg a tükörtojásos serpenyő!


A kiválogatott letöltések csak töredékei azoknak a kincseknek, amiket náluk, illetve a többi készítőnél lehet találni. Regisztráljatok és böngésszetek! Aztán írjátok meg, miket találtatok! : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése